Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

od autorki

Cześć, cześć ♥
No i się udało. Zaczęłam spełniać swoje marzenie. Zawsze chciałam coś pisać. W sensie książkę. A wiem, że opowiadanie blogowe może mi w tym pomóc. Dlatego postanowiłam spróbować swoich sił, ile wytrwam. Mam nadzieję że długo :) Oby opowiadanie było długie, i bym zakończyła go tak jak chciałam.
Teraz opowiem o czym będzie opowiadanie.
Głównymi bohaterami będą Susan Williams i Niall Horan. Tak, ten z One Direction ♥ Susan wyjeżdża, a raczej wraca po kilku latach do Londynu, ma zamieszkać z kuzynem. Jej rodzice zginęli w wypadku. Poznaje Nialla, zakochuje się w nim. Lecz chłopak udaje, że nie jest zainteresowany dziewczyną. Lecz czuje zupełnie coś innego. Dopiero gdy do akcji wkraczają jego koledzy z zespołu, Niall powoli pokazuje, że zaczyna mu zależeć. Ale na drodze do szczęścia nastolatków staje bardzo dużo przeszkód. Czy uda się im je pokonać?
O bohaterach:
Susan Williams - ma 16 lat, jest pół Polką, a pół Angielką. Ma piękne, brązowe oczy i blond włosy. Nie jest wysoka, ale ma piękną figurę. Chociaż jest bardzo nieśmiała, ma problemy z nawiązywaniem kontaktów z innymi sposobami. Jej ideałem jest niebieskooki blondyn o wielkim poczuciu humoru. Wielka fanka One Direction. Pisze pamiętnik, które szczerze jak oka w głowie. Lecz chyba nie zawsze uda się jej go ukryć przed pewnymi osobami. Dzięki temu jej ukochany dowie się o pewnych sprawach, o których nikt inny oprócz niej nie wiedział.
Niall Horan - ma 19 lat, z pochodzenia jest Irlandczykiem, mieszkającym w Londynie. Należy do zespołu One Direction. Zabawny, zawsze uśmiechnięty, wszystkich wokół napawa pozytywną energią. Jest marzeniem wielu milionów dziewczyn z całego świata, lecz on wybiera niepozorną, skrytą w sobie dziewczynę. Nie zdaje sobie sprawy, że tak wiele w życiu przeszła. Czy będzie w stanie pomóc uporać jej się z problemami z przeszłości? O tym dowiecie się, czytając to opowiadanie ;)
Pozostali bohaterowie:
Tom Williams - kuzyn Susan, u którego mieszka.
Harry Styles, Zayn Malik,  Liam Payne, Louis Tomlinson - przyjaciele Niall'a, członkowie One Direction
Rose Leninngton - przyjaciółka Perrie.
Perrie Edwards - dziewczyna Zayn'a
Póki co to tak ukształtowałam te postaci, może coś się jeszcze pozmieniać. Będziecie mogli o nich czytać w zakładce `Postaci` którą postaram się zrobić już niedługo.
To nie zostaje mi nic innego, jak jeszcze powiedzieć wam o co was proszę. Otóż chciałabym, żebyście oceniali mnie zgodnie z prawdą. Nie chcę słodzenia, jeśli coś wam się nie podoba, śmiało piszcie. Nie obrażę się za to, lecz to mi pomoże unikać tych samych błędów.
Mam nadzieję, że opowiadanie wam przypadnie do gustu. Pierwszy rozdział powinien pojawić się w weekend, może nawet wcześniej.;)
Całusy,
Niallerowa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz